Suzuki alkatrész webáruház ajánló
Ügyfélszolgálat, kapcsolat.
Ügyfélszolgálat
& Kapcsolat
ÁSZF, szállítás és garancia.
ÁSZF Szállítás
& Garancia
Termék kereső
 Kosár A kosár üres! PénztárPénztár
  • Bezár
Suzuparts Suzuki Alkatrészek
Suzuparts Suzuki Alkatrészek    2012 Minden jog fenntartva!Generator: AktivPortal
Újdonságok
Top termékek
Pocsék áruk fóruma

Ezen az oldalon azokat a kiegészítőket, tartozékokat szeretnénk bemutatni melyek komoly bosszúságot okoztak a jóhiszemű vásárlóiknak. Igyekszünk mindezt körültekintéssel, kultúráltan, gyártót, forgalmazót nem lejáratva,
inkább óvatosan a minőségre ösztönözve tálalni.

Tudjuk, hogy a legmagasabb gyártási technológiánál, legkomolyabb minőségellenőrzés után is előfordulhatnak hibás termékek. Elsősorban nem ezekkel szeretnénk foglalkozni, hanem a sorozatban készülő ipari hulladékokkal. 

Rövid történeteket várunk olvasóinktól, esetleg fotókkal kiegészítve. 

Találós kérdés. Melyik vezérműszíj az eredeti? A helyes válasz: a jobb oldali csomagolás és az alsó vezérműszíj. Gyakorlott szerelő, azt mondja az üzletünkben "nekem gyári szíj nem kell, már több is elszakadt 30-40 ezer km körül". Én 15 évet dolgoztam márkaszervizben, és az ilyen profin hamisított valóban  elszakadt, viszont az eredeti az nem. Itt könnyű dolgunk volt, mivel az egyik szaga pontosan olyan mint a kínai cipőbolt belül.
 

---------------------------------------------------------------------------------------

Történet 1.

Gyújtókábel készlet Suzuki Swift 1.6 16V-hez.

Évjárat: 2000-es.
Csomagoláson csak a gyári szám szerepelt nagyon apró karakterekkel.
Beszerelés után járatás, próbaút. Értékelés: kifogástalan termék.

Gyujtókábel

15 km autózás után durrogás, rángatás, motorleállás, többé nem indulás. Autómentővel vissza a szervízbe. A kábelek szétestek. A hengerfejből normál módon eltávolítani nem lehetett őket, mivel 4-ből 2 beleszakadt. A maradékokat mint a fogorvos, csőrös fogóval sikerült eltávolítani. Új, gyári készlettel az autó kifogástalan lett. A termék forgalmazója (... Autó kft, aki mellesleg  meghatározó a hazai piacon) elmondta, hogy ezt garanciába nem tudja elfogadni és különben sem volt sosem panasz erre a kábel készletre. Viszont nem szeretnének rossz emléket, ezért 5% engedményt adnak a következő vásárláskor. 

---------------------------------------------------------------------------------------------

Történet 2.

Fékbetét készlet Suzuki Swift 1.0-1.3- hoz.

Évjárat: 2001- es.
A vevő egy budapesti autósboltban megvásárolta a minőségi "-ez kérem már majdnem gyári" első fékbetét készletet. Boldogan elvitte a szerelőhöz, aki nem nagy bizalommal nézett a számára ismeretlen csomagolásra. 
Rövidesen kiderült hogy a 4db betétből 2db annyira mérethibás hogy nem fér a féknyeregbe. Vissza a kereskedőhöz aki megkérdezte: -mi féle szerelő az aki nem tud 1mm- t leköszörülni egy fékbetétből? Felhívta a privát szerelőjét aki beköszörülte  a betéteket. Nem lett az igazi, mert kicsit sípolt, kicsit zörgött és csak kicsit fogott a fék.

Vissza a kereskedőhöz. Vevő: -nem lehetne ezzel valamit csinálni?
Válasz: - na de urram, mit csináljak én egy használt, szétköszörült fékbetéttel? Tőlem se veszi vissza a nagyker.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Történet 3.

Vezérműszíj Suzuki Swift 1.0

Évjárat: 2000- es.
Hiába a szakszerű munka, ha a vezérműszíj csat látszólag az ami.
A kár: 6db elgörbült szelep, szelepvezető, motor szét-össze szerelés.   

1.0 Swift elszakadt vezérműszíja


   

 

 

 

 



 

------------------------------------------------------------------------------------------

Történet 4.

A majdnem tökéletesre sikerült, hamisított NGK gyujtógyertya.

Valószínű távolkeleti importból érkeztek hazánka azok a gyujtógyertyák,
melyek csomagolása, azonosítójele szinte teljesen megegyezett az eredetivel. A nagykereskedők importőrök kb 20%-al adták olcsóbban mint
amit a hivatalos forrásból be lehetett szerezni. Sok kereskedő bedőlt az olcsóbb portékának. Hozzáértőknek a gyertya érintkezők pontatlan kialakítása tünhetett fel egyedül. Az alkatrészt beszerelve, sokszor már az első percben gyujtáskimaradást, motorremegést okozott. 

Hamis-eredeti gyujtógyertya.

A jobb oldali az eredeti. A kép bal oldalán látható a pontatlan negatív elektróda kialakítás.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Történet 5.

Suzukik általános kuplung kinyomócsapágya.
Az eredeti és a hamísított Valeo kuplung kinyomócsapágy közötti különbség. Beszerelhető, de a méretén kívül a másik problémája az,
hogy a középső hüvelye nem központos hanem excentrikus.  

Az autóiparban még a méret a lényeg.

A bal oldalon a "kicike"  a hamisított "óccó".  

---------------------------------------------------------------------------------------------

Történet 6.

Az egyik meghatározó hazai nagykereskedő sajátmárkás ékszíja. Elővigyázatosságból saját autónkon próbáltuk ki. Beszerelés után folyamatosan cicergő-nyikorgó hangot adott, természetesen megfelelő ékszíjfeszességnél. 10 ezer km. után, az Erzsébet hídon szakadt el a csúcsforgalom kellős közepén. Ilyenkor megszűnik a generátor hajtása (nincs elektromos töltés) és a hűtőfolyadék cirkulációja. 1-2 percen belül felforr a hűtővíz és károsodhat a motor. Információképpen, a gyári szíjat 105 ezer km. -nél kell cserélni. 

Szakadt hajtószíj.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Történet 6.

Suzuki Swift lengőkar 1989-2003-ig. Az eredeti lengőkar horrorisztikus ára
miatt mindenki utángyártottat keres. Mivel ebből összesen 2-3 gyártmány van különböző csomagolásokban, nagy eséllyel beletrafálunk a főnyereménybe 4500 és 6000.-Ft között. Ennek élettertama télen 3 hónap, enyhe időben 6-8 hónap. (nem kivétel ez alól az Ignis, WagonR+ "indiai gyárinak mondott" futómű alkatrészek sem) Valószínű ha az előállítási költsége 1 dollár helyett 1,10 be kerülne, nem kellene kispórolni a gumi alkatrészekből azt az adalékot, ami a tartósságért felel. A bajt még tetézi, ha ezek belekerülnek egy olyan csomagolásba, olyan márkanév alá, amitől a vásárló joggal várhat el egy komolyabb minőséget.

8 hónap után....

Megfáradt lengőkar h.szilent


A Lengyel székhelyű anyacég magyarországi képviselője hajlandó lenne megvizsgálni a lengőkart, ha lenne róla beszerelési számla. A vásárló válasza: - "próbálok hivatalos lenni, de bevallom őszintén autószerelő mester és vállalkozóként saját magamnak  még nem állítottam ki számlát egyszer sem"

A csomagolást és az alkatrészen lévő jelzést szándékosan hagytuk le a fotóról. Egyenlőre...    

 

Utoljára megnézettek
Kiemelt link.

Suzuki gyári tartozékok
Gyári tartozékok, a
Suzuki gyár lapja


Akció
Ajánlatunk
Információk, tanácsok
Érdekességek
Bezár X
Cégadatok:Suzuparts Suzuki Alkatrészek
Bejegyezve:Fővárosi Bíróság Cégbíróságán
Cégjegyzék:EV_680878
Adószám:56047044-2-33
Bankszámla:10800014-90000006-12162883
Telefon:+36 23 416 524
Telefon:+36 20 340 7880
Email:info@suzukilap.hu
Kérdezzen, vagy írjon nekünk!
Az Ön neve:
E-mail címe:
Üzenet:

Címünk: 2040 Budaörs Baross utca 87.

Nyitva: Hétfőtől-péntekig 9-17 óráig. Szombat délelőtt telefonügyelet!

Bezár X

FEL